Kosten
€ 1000,- per persoon excl. BTW incl. lunch
Doelgroep
Technische medewerkers die affiniteit hebben met de telefoniewereld. Geen specifieke voorkennis nodig hebben van Unify telefooncentrales.
Doelstelling
Deze opleiding is bedoeld voor technische medewerkers die na het volgen van deze opleiding in staat moeten zijn om een OSBiz in dienst te zetten. Het systeem te administreren, back-ups te nemen en te restoren. De klant te instrueren hoe met de OSBiz en toestellen omgegaan moet worden in de breedste zin van het woord.
Inhoud
- Overzicht van de automaten
- Overzicht van hardware
- Kennismaking met de Openstage toestellen
- Webbased management & gebruik van Manager E
- De eerste inbedijfstelling, call-management, netlijnen en LCR
- User mailboxen aanmaken
- De licentie aanvraag, gebruik en de activering hiervan.
- DECT installatie met alle mogelijkheden hiervan
- Backup en Restore functie
- SDHC card manager
- Software upgrade
- Kennismaking van functies en features van de OSBiz
- UC Smart Voicemail,
- AutoAttendants, tekstmelders
- UC smart, UC smart clients
- MyPortal for mobile
- Intergratie Smart Phone
- Praktische testen uitvoeren
Belangrijk
Indien u verhinderd bent, kunt u te allen tijde iemand anders uit uw organisatie aan de opleiding laten deelnemen. Kosteloos annuleren kan tot maximaal 72 uur (3 werkdagen) voor aanvang van de opleiding, hierna zullen de kosten van de opleiding in rekening worden gebracht.