Doelgroep
Deze opleiding is voor technisch pesoneel dat het OpenScape Business Contactcenter in dienst moet nemen. In deze opleiding worden de werking, de features het beheer en de configuratie van het Contact Center van de OpenScape Business behandeld.
Doelstelling
Aan het einde van de opleiding is de cursist in staat om een OpenScape Business Contact Center naar de wensen van de klant te ontwerpen en in bedrijf te stellen en kan hij de functies en werking uitleggen aan de gebruikers.
Inhoud
- Overzicht van de features en clients voor het Contact Center
- Basisprincipes van het Contact Center
- Configuratie en gebruik van:
- OpenScape Business Contact Center
- myAgent
- myReport
- Behandelen van een aantal voorbeeldrapportages uit myAgent en myReports
- Presentatie van de opties voor het werken met de rapportage (let op: geen volledige uitleg van alle databasevelden en ontwerpen van eigen rapporten)
- Specifieke settings voor het Contact Center in Openscape Business
- Oefeningen
Voorkennis
- Omdat het Contact Center aangesloten wordt op een Openscape Business is de volgende voorkennis noodzakelijk:
- OpenScape Business basisopleiding.
- OpenScape Business UC Suite opleiding
- IP en VoIP opleiding
- Men moet een goede kennis hebben van de bestaande OpenScape Office application suite met myPortal, myAttendant en de Outlookintegratie. Dit is geen opleiding voor beginners. Zorg ervoor dat de vereiste voorkennis aanwezig is voor de opleiding gevolgd wordt.
Kosten
500 € per persoon excl. BTW incl. lunch.
Bent u Go Forward Plus of Premier partner? Dan wordt tot 75% procent terugbetaald door Unify! Wendt u zich hiervoor bij uw Unify Partnermanager.
Belangrijk
Indien u verhinderd bent, kunt u te allen tijde iemand anders uit uw organisatie aan de opleiding laten deelnemen. Kosteloos annuleren kan tot maximaal 7 werkdagen voor aanvang van de opleiding, hierna zullen de kosten van de opleiding in rekening worden gebracht.