Een compleet portfolio

Training Center

My-Connect Telepo hosted administrator training

Data & inschrijven

Kosten

Kosten voor deze training zijn €500,- per deelnemer voor 2 dagen.
Als onderdeel van het My-Connect Telepo introductie pakket is de training gratis voor maximaal 2 personen.

*Per reseller maximaal 1 introductiepakket, de eenmalige kosten voor een introductiepakket zijn € 795,00

Inhoud

Tijdens de My-Connect Telepo Hosted administrator leert u het Telepo platform kennen, de basis om een nieuwe organisatie in te richten, toestellen en applicaties te koppelen en troubleshooten.
Tijdens de tweedaagse My-Connect Telepo training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • My-Connect Hosted introductie
  • Licenties en gebruikers profielen
  • Configuratie van Organisatie, groepen en gebruikers
  • Toestel provisioning, configuratie en troubleshooting
  • Configuratie van rechten en routing regels
  • Configuratie van ACD, Hunt en Attendant groepen

Vereisten voor de training

  • Goede beheersing van de Engelse taal (Nederlands gesproken training, interface en slides in het Engels)
  • Laptop met Windows 10 of MacOS X en nieuwer
  • Smartphone Android 11 of nieuwer of iOS 15 of nieuwer
Meer weten?

Stel uw vraag via de button of bel naar +31 413 72 42 00