Blijf op de hoogte

Nieuws & Acties

Nieuws & Acties

Cloud PBX ALE Rainbow HUB opnieuw uitgebreid

Cloud PBX ALE Rainbow HUB opnieuw uitgebreid

Alcatel-Lucent Enterprise heeft haar Cloud PBX-oplossing Rainbow HUB opnieuw uitgebreid met extra functionaliteiten. Rainbow HUB wordt in de Benelux gedistribueerd door BusinessCom en is onder de naam My-Connect Rainbow tevens verkrijgbaar via het My-Connect concept van BusinessCom.

Rainbow HUB: het ecosysteem voor digitale communicatie
Digitale transformatie gaat over het heroverwegen van de manier waarop bedrijven werken, door alle voordelen van technologie te integreren. Het brengt een belangrijke kans om de samenwerking tussen werknemers te verbeteren. Rainbow HUB van Alcatel-Lucent Enterprise is een communicatieplatform dat deel uitmaakt van deze evolutie en een antwoord biedt op de uitdagingen die gegevensbeveiliging en -soevereiniteit met zich meebrengen. Rainbow HUB geeft bedrijven de communicatiediensten om:

• Efficiëntie te verhogen
• Samenwerking te optimaliseren
• Uitvoering te versnellen
• Klanttevredenheid te verbeteren

Nieuw in Rainbow HUB
Alcatel-Lucent Enterprise werkt continu aan het uitbreiden van Rainbow HUB. Rainbow HUB biedt drie pijlers voor communicatie: telefonie, messaging en videoconferencing – in één enkele applicatie. De communicatie voor zakelijke gebruikers met hun contacten, klanten, leveranciers en medewerkers wordt met Rainbow gecombineerd op één plek. Inmiddels kan het platform ingezet worden als Cloud PBX, maar ook als UC-, UCC- of zelfs workflow management oplossing.

Nieuw toegevoegd aan Rainbow HUB zijn de volgende features:
• Geïntegreerde DECT-oplossing
• Vereenvoudigde applicatie-integratie
• Gespreksopname met een druk op de knop
• Flexibele spraakroutering
Voor de volledige featurelijst van Alcatel-Lucent Enterprise Rainbow HUB: bekijk hier de brochure.

Volwaardig UC&C platform
Eelco Hollestelle, Channel Sales Manager bij Alcatel-Lucent Enterprise: “We luisteren continu naar de vraag vanuit de markt om Rainbow HUB nog completer te maken, mede door ons ontwikkelteam kunnen we nu nog sneller features toevoegen. Dit zorgt dat Rainbow HUB al een volwaardig UC&C platform is met functionaliteiten als chatten groepsgesprekken, videocommunicatie, IVR. Automated Attendant, huntgroepen – alles geintegreerd in één krachtige oplossing. Voor Partners is het verrassend snel en eenvoudig te deployen en te onderhouden!”

Voor klant en partner ‘user friendly’
Maikel Broecks, Partner Manager bij BusinessCom: “Rainbow Hub ligt een stap voor op de meeste cloud-platformen, meer gericht op het samenwerken en erg open voor verschillende koppelingen. Voordeliger wanneer je uitsluitend telefonie nodig hebt maar ook op te schalen voor UC-functionaliteiten. Voor iedereen dezelfde interface: dat maakt het voor zowel de klant als de partner een ‘user friendly’ platform. Applicaties met je UC-oplossing integreren of workflows maken: Rainbow Hub is je platform.”

Rainbow HUB ervaren in de praktijk
Voor business partners die Rainbow HUB willen ervaren in de praktijk, bieden we de mogelijkheid om een live demo aan te vragen. Dat kan via deze link.

Op de foto: Eelco Hollestelle, Alcatel-Lucent Enterprise (links) en Maikel Broecks, BusinessCom (rechts).


Meer weten?

Stel uw vraag via de button of bel naar +31 413 72 42 00