Blijf op de hoogte

Nieuws & Acties

Nieuws & Acties

Flink veel nieuwe functionaliteiten in My-Connect Telepo

Flink veel nieuwe functionaliteiten in My-Connect Telepo

My-Connect Telepo, de Cloud-telefoniedienst van BusinessCom, heeft recent flink veel nieuwe functionaliteiten toegevoegd gekregen: van een nieuwe softphone, autoprovisioning tot aan priority queue. Lees hieronder wat allemaal nieuw is in My-Connect Telepo.

Autoprovisioning Yealink, Poly en Snom
Sinds kort is in My-Connect Telepo autoprovisioning beschikbaar voor de toestellen van Yealink, Poly en Snom. Dit scheelt uiteraard tijd voor het configureren van nieuwe klantomgevingen, maar maakt tevens de migratie van bestaande klanten naar My-Connect Telepo stukken eenvoudiger. Telepo heeft al autoprovisioning van Mitel-toestellen.

Nieuwe Service Management Portal
My-Connect Telepo heeft een nieuwe beheerportal: de Telepo Service Management Portal (SMP) is ontworpen om intuïtiever en gebruiksvriendelijker te zijn en krijgt in de toekomst meer nieuwe functionaliteiten.

Softphone
De nieuwe softphone heeft een moderne look & feel gekregen, gebaseerd op de laatste UX-trends zodat deze intuïtiever in gebruik is. De nieuwe softphone is webbased, gebaseerd op WebRTC, die ook als desktop applicatie geïnstalleerd kan worden. Met name op de ACD-wachtrijen is de softphone gebruiksvriendelijker geworden en is de status van agents overzichtelijker.

Gigaset
In de My-Connect portal is het beheer van Telepo-contactboeken geïntegreerd. Dit met als doel om het beheer van contacten in My-Connect Telepo te vereenvoudigen en om de Telepo contactboeken beschikbaar te maken voor Gigaset Professional DECT-oplossingen.

Belsignalen
Met Telepo is het mogelijk om voor interne en externe oproepen een verschillend oproepsignaal of belritme in te stellen. Het is zelfs mogelijk om een verschillend oproepsignaal/belritme te selecteren per huntgroep en per ACD-groep. Hiermee kan de medewerker aan het signaal al horen voor welke groep er wordt gebeld.

Agent status in wallboard
Telepo Report Dashboard kan live informatie uit de wachtrij tonen zoals het aantal wachtenden. Sinds kort is hieraan toegevoegd dat naast dat je kunt zien of een medewerker is in- of uitgelogd ook getoond kan worden wat de presense en line state van de medewerker is.

Priority Queue
Op ACD-groepsniveau kan nu ook een queue prioriteit worden ingesteld. Met deze prioriteit wordt bepaald uit welke queue als eerste een oproep wordt aangeboden bij een beschikbaar gekomen agent. Met deze instelling kan gewaarborgd worden dat First In First Out gewaarborgd blijft.

ACD Login functietoets voor vaste toestellen
Het is mogelijk geworden om op de vaste IP-toestellen een toets te programmeren waarmee je kunt in- en uitloggen in ACD-groepen. Hiervoor is het dus niet meer noodzakelijk om de softphone op te starten.

ACD-groepen – meerdere oproepen gelijktijdig
Het is nu mogelijk om een oproep aan te bieden vanuit de queue bij een agent die al in gesprek is.

ACD Call Back
ACD / Attendant call back instellingen zijn uitgebreid.
• Geen callback na een x-aantal wachtenden.
• Eigen voiceprompt call back.
• Eindtijd tot wanneer callback-actie aanbieden.

Play voice Prompt
Als een oproep uit de Queue wordt gerouteerd, kan ingesteld worden welke prompt moet worden afgespeeld. Dit vereenvoudigt de installatie verder, aangezien dit eerder enkel via een workaround (IVR) kon worden ingesteld.

Google Workplace-integratie
Het is nu mogelijk om naast Microsoft Exchange ook Google Calender te integreren in My-Connect Telepo.

SMPP SMS-dienst koppelen
Deze kan worden gebruikt voor het verzenden van SMS vanuit de softphone naar contacten en voor MFA en voor het verzenden van een SMS voor gemiste oproepen.

Presense-gebaseerd outbound routing
Er kan nu ook op basis van presense een uitgaande regel worden ingesteld.

Muziek On Hold
Muziek on hold kan nu ook op basis van MP3-bestanden naast de bestaande mogelijkheid van wav.

Call Recording Consent
Er wordt een consent message afgespeeld om akkoord te vragen om oproepen op te nemen.

Persoonlijke Voicemail
De persoonlijke voicemail heeft een nieuwe functionaliteit gekregen: tijdens het afluisteren van een bericht kun je nu een 1 toetsen om de beller terug te bellen.

Webinar over de vernieuwde My-Connect Telepo
Geïnteresseerd om meer te zien van al deze nieuwe functionaliteiten? Meld je dan hier aan voor het My-Connect Telepo Update Webinar.


Meer weten?

Stel uw vraag via de button of bel naar +31 413 72 42 00