Blijf op de hoogte

Nieuws & Acties

Nieuws & Acties

In the Spotlight: My-Connect Dialogue

In the Spotlight: My-Connect Dialogue

My-Connect is het portfolio van Cloud- en abonnementsdiensten van BusinessCom. Een voor een zetten we deze in de spotlight. Deze keer introduceert Global Sales Director Caspar Hendriks My-Connect Dialogue.

Om bij het begin te beginnen: wat is My-Connect Dialogue precies?
Caspar Hendriks: “My-Connect Dialogue is de bedienpost-service van Pridis voor attendants en agents. My-Connect Dialogue werkt als een dialoogverbeteringstool, ontworpen om medewerkers die klantcontact afhandelen in staat te stellen inkomende bedrijfscommunicatie zo effectief mogelijk af te handelen. Het geeft onze gebruikers het voordeel dat ze al hun communicatie in één enkel venster kunnen afhandelen.”

Wat is onderscheidend aan My-Connect Dialogue?
“Het belangrijkste voordeel van My-Connect Dialogue is dat het de gebruikerservaring voor telefonisten en agents drastisch verbetert, waardoor hun werk uiterst efficiënt wordt. Met een intuïtieve interface, gebruiksvriendelijke rapportagemogelijkheden en een grote stabiliteit helpt het organisaties om hun bedrijfscommunicatie naar een hoger niveau te tillen.”

In welke situaties of omgevingen komt de dienst het beste tot zijn recht?
“My Connect Dialogue kan in elk type omgeving en in elk klantsegment worden gebruikt. Het biedt dezelfde effectiviteit ongeacht de bedrijfsgrootte, van MKB tot grootzakelijk. Het belangrijkste voordeel is dat je met My-Connect Dialogue kunt werken in een hybride omgeving waarin een ouder PBX-systeem gecombineerd kan worden met moderne UCaaS-platforms.”

Welke boodschap heb je nog voor business partners?
“Het is belangrijk voor partners om te weten dat wij met onze platformbenadering, ons streven om innovatief te zijn en onze focus op het voortdurend actief luisteren naar de huidige marktbehoeften, de partner de verzekering geven dat zijn klanten altijd toegang hebben tot de meest geavanceerde tools. We zijn altijd actief op zoek naar nieuwe manieren om onze oplossingen te verbeteren en in te spelen op toekomstige behoeften, waardoor My-Connect Dialogue toekomstbestendig is. Als het om onze partners gaat, houden we altijd van een open dialoog met hen en hun klanten. Dit blijkt uit onze goede staat van dienst wat betreft het toevoegen van nieuwe functionaliteit met relatief korte ontwikkelingscycli. Bovendien zijn we momenteel bezig met de eerste stappen om onze partners een platform voor functieverzoeken te bieden waar ze altijd hun behoeften met ons kunnen delen.”

Meer weten over My-Connect Dialogue
Wil je als partner meer weten over My-Connect Dialogue en waar je het bij je klanten in kunt zetten? Lees meer op de website van My-Connect of neem contact op met een van onze partner managers.

Fotocredit: iMediate | ZB / Jasper Bosman


Meer weten?

Stel uw vraag via de button of bel naar +31 413 72 42 00