Blijf op de hoogte

Nieuws & Acties

Nieuws & Acties

In the spotlight: My-Connect Youfone Zakelijk

In the spotlight: My-Connect Youfone Zakelijk

My-Connect is de verzamelnaam voor de meer dan 15 Cloud- en abonnementsdiensten van BusinessCom. Een voor een zetten we ze voor je in de spotlight. Deze keer introduceren directeur Wouter Borst en partnermanager Ronald Lems My-Connect Youfone Zakelijk.

Waar staat Youfone Zakelijk voor?
Wouter Borst: “Youfone Zakelijk staat voor de premium kwaliteit van KPN tegen een lage prijs. Met een grote focus op eenvoud en gemak. Dit aangevuld met vele zakelijke voordelen en snelle en persoonlijke service via één van onze business partners.”

Wat maakt Youfone Zakelijk interessant voor business partners?
Ronald Lems: “We leveren zakelijke mobiele telefonie, zonder gedoe. Aan ons de taak, om onze partners zo goed mogelijk te faciliteren en de operationele druk zo laag mogelijk te houden. Dit betekent dat wij onze partners voorzien van een breed pakket aan abonnementen tegen een scherpe prijs en goed verdienmodel. Maar ook vele zakelijke voordelen, zoals onderling data delen, flexibiliteit binnen het contract, uniforme contract einddatum en een eenvoudig beheerportaal. Dit om de operationele druk op onze dienst tot het minimum te beperken en de partner de volledige controle over zijn eigen klanten te geven. Maar hier houdt het niet op voor ons. We willen graag op een leuke, persoonlijke manier samenwerken. Zodat we altijd klaar staan voor onze partners en samen kunnen groeien.”

Waarom is voor het partnership met BusinessCom gekozen?
Wouter Borst: “Wij zien veel IT- en Telecom-dienstverleners die hun klanten vanuit een breed ICT-portfolio bedienen. Mobiele telefonie is hier een onderdeel in de gehele oplossing. Voor veel ICT-partijen heeft mobiele telefonie geen focus, maar kan het wel interessant zijn om dit mee te nemen in de dienstverlening richting de klant. Dan moet het aanbod uiteraard wel kloppen en geen gedoe opleveren.”

Ronald Lems: “Maar voor veel van deze partijen is het niet interessant om separaat partnerships af te sluiten met providers zoals wij. Waarbij ook wederzijdse verwachtingen komen, nieuwe systemen moeten worden geadopteerd en factuurstraten worden ingericht. Zeker wanneer een ICT-dienstverlener niet weet of ze hier veel mee gaan of kunnen doen. Dan kan het veel interessanter zijn om dit mee te laten lopen in een partnership dat ze al hebben met BusinessCom. Met bekende contactpersonen en systemen. Voor ons een grote kans om onze zakelijke abonnementen te kunnen aanbieden via deze zeer interessante groep partners.”

Wouter Borst: “BusinessCom is zo’n vertrouwde naam in de markt met een groot partnernetwerk. Voor ons een unieke kans om hier samen in op te trekken, waarbij wij toegang hebben tot de sterke partnerships die BusinessCom al jaren heeft opgebouwd vanuit vele disciplines.”

Youfone heeft nadrukkelijk voor de samenwerking met het partnerkanaal gekozen. Waarom?
Wouter Borst: “Wij zien de groeiende behoefte bij MKB-klanten om zo min mogelijk ICT-leveranciers te hebben, bij voorkeur zelfs één ‘Single point of contact’. Een kennispartij voor ICT die ze kan adviseren in de beste oplossingen en een hoge mate van service en support biedt. Ze willen ontzorgd en geadviseerd worden, zodat zij zich kunnen richten op de groei van hun eigen bedrijf waar ICT in bijdraagt.

“Deze ICT-dienstverleners hebben al zo’n sterke relatie met de klant. Kennen hun klanten en weten precies waar de klant behoefte aan heeft. Ze zijn erop ingericht om hun klanten te voorzien van snelle service en support. Dit gaan wij nooit kunnen evenaren als we dit rechtstreeks doen. Dit is ook niet onze visie. Wij willen de beste zijn in mobiele telefonie. Als wij dit op de juiste manier doen en aanbieden aan deze ICT-dienstverleners kunnen zij hun waarde hieraan toevoegen richting de eindklant. Dit is sleutel tot succes in de zakelijke MKB-markt. Waarbij we het samen doen en samen succesvol kunnen zijn.”

Waarmee onderscheidt Youfone Zakelijk zich?
Ronald Lems: “Eenvoud en gemak. We maken het niet moeilijker dan het is. Simpele abonnementen en heldere voorwaarden. Maar vooral veel eenvoud voor de partners. Doel hierbij is de operationele druk op de partner zo laag mogelijk te houden en zorgen dat de partner zo eenvoudig mogelijk mobiele abonnementen kan mee verkopen in de totale ICT-dienstverlening. Alles op één factuur en één aanspreekpunt voor de klant. We bieden de beste sim-only oplossing in de markt; het premium KPN-netwerk, een uitgebreid abonnementspakket, scherpe prijzen en goed verdienmodel. Dit aangevuld met de systemen, service en support vanuit BusinessCom.”

Op de foto: Ronald Lems, Wouter Borst en Jasper Blom (van links naar rechts).

Neem contact op
Meer weten over de kansen van Youfone Zakelijk via BusinessCom? Neem dan contact op met een van onze partnermanagers.


Meer weten?

Stel uw vraag via de button of bel naar +31 413 72 42 00