Blijf op de hoogte

Nieuws & Acties

Nieuws & Acties

Jabra+ for admins: beheerplatform voor Panacast 50-devices

Jabra+ for admins: beheerplatform voor Panacast 50-devices

Het eerder dit jaar aangekondigde Jabra+ for admins is nu beschikbaar; een krachtig platform waarmee je klanten PanaCast 50 videoconferentie-apparaten kunnen beheren.

Jabra+ for admins biedt de oplossing voor hybride vergaderruimtes, inclusief eenvoudig extern beheer van videosystemen en het op afstand herstarten van apparaten. Het platfform kan op zichzelf staan of samen worden gebruikt met andere beheersplatforms van je klanten, zoals Zoom Device Manager en Microsoft Pro Management Portal.

De voordelen van Jabra+ for admins

1. Moeiteloos opschalen om meeting rooms over de hele wereld te beheren
Of je klanten nu een of veel meeting rooms hebben, Jabra+ for admins zorgt ervoor dat Jabra PanaCast 50 videoconferentie-apparaten soepel werken vanaf elke locatie in de wereld. Het biedt meer schaalbaarheid bij het ondersteunen van sites en locaties binnen een organisatie en zorgt voor optimale apparaatprestaties, wat de klanttevredenheid vergroot met nieuwe ervaringen en updates. IT-beheerders kunnen eenvoudig Jabra video-apparaten en vergaderruimtes monitoren en beheren, terwijl ze proactieve ondersteuning bieden voor een naadloze video-ervaring – waardoor het een ideale propositie is voor middelgrote en grote ondernemingen die geïnteresseerd zijn in PanaCast 50-oplossingen voor hybride vergaderruimtes.

2. Gemakkelijk beheer & updates
Jabra+ for admins maakt het mogelijk om Jabra video-apparaten en vergaderruimtes op afstand te beheren, wat IT-ondersteuningsactiviteiten op verschillende locaties stroomlijnt en de algehele productiviteit van klanten verhoogt – waardoor het een aantrekkelijke propositie is voor bedrijven van verschillende groottes. Het maakt het eenvoudig om bulk- of individuele apparaatinstellingen uit te voeren, real-time service-informatie te verkrijgen, problemen op te lossen en zelfs apparaten op afstand opnieuw op te starten. Het werkt automatisch alle PanaCast 50-apparaten bij en faciliteert testupdates van nieuwe ervaringen in specifieke kamers. Firmware-updates kunnen na kantooruren worden gepland om vergaderonderbrekingen te voorkomen en worden automatisch opnieuw gepland als een kamer in gebruik is.

3. Zeer veilig
Gebouwd op Microsoft Azure is Jabra+ for admins veilig en schaalbaar met eenvoudige toegang via single sign-on integraties. Het voldoet aan GDPR-normen en ondergaat frequente beveiligingsbeoordelingen om robuuste bescherming en naleving te garanderen. Bovendien is het ontwikkeld met veel eindgebruikertesten en feedback om ervoor te zorgen dat het precies past bij wat klanten nodig hebben.

Meer informatie
Benieuwd hoe Jabra+ for admins in te zetten voor je klanten? Neem contact op met je contactpersoon bij BusinessCom.


Meer weten?

Stel uw vraag via de button of bel naar +31 413 72 42 00