Blijf op de hoogte

Nieuws & Acties

Nieuws & Acties

My-Connect leverancier in de spotlight: TP-Link Omada

My-Connect leverancier in de spotlight: TP-Link Omada

My-Connect leverancier in de spotlight: TP-Link Omada

Cloud-diensten kunnen niet zonder de juiste hardware. Onze leverancier TP-Link Omada weet dat als geen ander en daarom ondersteunt deze vendor de BusinessCom-campagne ‘All You Need Is My-Connect’ om de reseller te ondersteunen in zijn portfoliokeuzes. Frank Damen, B2B Director TP-Link Omada Nederland, legt uit.

Allereerst: wat doet TP-Link Omada precies?
“Het SDN-platform van Omada integreert netwerkapparaten, waaronder access points, switches en routers. Het biedt 100% gecentraliseerd cloudbeheer en een zeer schaalbaar netwerk dat vanuit één enkele interface wordt bestuurd. Er worden naadloze draadloze en bekabelde verbindingen geboden, ideaal voor gebruik in onder andere (maar niet gelimiteerd tot) de horeca, het onderwijs, de detailhandel en kantoren.”

Waar staan jullie voor?
“In een wereld waarin netwerktechnologie een steeds grotere rol speelt, staan organisaties vaak voor een flinke uitdaging. Waar vind je een betrouwbare partner die niet alleen kwaliteitsproducten levert, maar ook nog eens – écht – luistert naar jouw specifieke behoeften, ongeacht de grootte van je bedrijf, je omzet of het aantal projecten dat je draait? Laat dat nou precies zijn waar wij bij TP-Link Omada voor staan: persoonlijke aandacht en betrouwbaarheid.”

Wat maakt TP-Link Omada een interessante oplossing voor de reseller?
“Omada heeft een aantal kernwaarden die wij graag overdragen op onze partners. We bieden 10 jaar garantie op de hardware en leveren alles in de doos: software updates en upgrades maar ook support, presales support, sales support maar ook aftersales support met indien nodig 24×7×4 bug fixing. We hebben een lokaal team, een breed en diep portfolio en alles in Nederland op voorraad. Daarbij zijn onze oplossingen gebaseerd op open standaarden: Omada inpassen in een bestaand systeem is zonder meer mogelijk. En niet onbelangrijk: we geven partners de mogelijkheid om een goede marge te maken.”

Waarom ondersteunt TP-Link Omada de campagne ‘All You Need Is My-Connect’?
“Als de grootste fabrikant van WiFi-producten in de wereld verbinden wij graag. My-Connect gaat ook over verbinden van spraak, data, informatie maar uiteindelijk ook mensen. Dit is iets waar TP-Link graag aan bijdraagt.”

Hoe zorgt Omada samen met BusinessCom dat de reseller succesvol is?
“Als een reseller kiest voor BusinessCom en Omada dan zorgen wij er ook samen voor dat een reseller vanaf het eerste moment tot aan de oplevering van de eerste projecten volledig gesteund wordt waar de partner dit nodig heeft. In zowel de presales-, sales- als aftersales-fase. Maar we geven samen ook First Time Installation support, garantieafhandeling en alle andere aspecten in een project. Op al deze punten helpen BusinessCom en Omada de partner.”

Waar bent u trots op?
“Omada is een groot bedrijf met wereldwijd zo’n 30.000 medewerkers. We produceren alles zelf en beschikken over zo’n 1,2 miljoen vierkante meter fabriek. Voor het geval je daar geen beeld bij hebt: dat is een flink aantal voetbalvelden. Ondanks deze omvang en reikwijdte, heeft ons B2B-team toch die echte startup-mentaliteit. We zijn flexibel, innovatief en vooruitstrevend in alles wat we doen. Zoals we zelf altijd aangeven, Global reach, local touch.”

All You Need Is My-Connect & Ontbijtsessies
Omdat BusinessCom zowel hardware, cloud-diensten, verbindingen vanuit de bestelportal én support allemaal vanuit één loket levert, is dit jaar de campagne ‘All You Need Is My-Connect’ gelanceerd. Onderdeel van deze campagne is kennisoverdracht, bijvoorbeeld tijdens een van de My-Connect Ontbijtsessies die eind mei en begin juni in Nederland worden gegeven. Voor meer informatie en inschrijven, klik hier. Belgische business partners die geïnteresseerd zijn in My-Connect zijn van harte uitgenodigd om zich aan te melden voor de BusinessCom Cloud Experience op ons kantoor in Merchtem.


Meer weten?

Stel uw vraag via de button of bel naar +31 413 72 42 00