
Meer dan 250 business partners bezochten op 3 en 4 december het BusinessCom Partner Event in Houten, dat dit jaar op innovatieve wijze werd gecombineerd met de Cloud Expo-beurs.
Met het thema ‘Navigate the Future’ zette BusinessCom een evenement neer dat precies aansloot bij de behoefte van resellers: efficiënt netwerken, kennisdeling en zicht op toekomstbestendige oplossingen. Door het Partner Event te combineren met Cloud Expo konden business partners twee grote events in één bezoek meepakken.
Bekijk hier de fototerugblik van het event
Event-in-event concept
Het BusinessCom Plein vormde een prominente aanwezigheid op de beursvloer met meer dan 200 vierkante meter aan expositieruimte. Twintig aansprekende vendoren presenteerden hier hun nieuwste oplossingen.
Het eigen BusinessCom Theater was het kloppend hart van het evenement. Hier draaide elk dagdeel een inhoudelijk programma met krachtige power pitches van vendoren als Alcatel-Lucent Enterprise, Xelion, i-PRO, Milestone Systems, Aurora teleQ, Barracuda, Zoom en Mitel. Dagvoorzitter Jeroen Smits leidde de sessies met verve en zorgde voor een dynamische sfeer.
Internationaal tintje
Bijzonder was de aanwezigheid van ongeveer 40 Belgische business partners die speciaal met de bus naar Houten waren gekomen. Hun deelname onderstreept de grensoverschrijdende waarde van het BusinessCom Partner Event en de sterke relaties die BusinessCom heeft opgebouwd in de Benelux.
Partner Awards
Een hoogtepunt vormde de uitreiking van negen Partner Awards aan business partners die uitzonderlijke resultaten hebben neergezet. De awards erkenden de prestaties en inzet van partners die zich in 2025 hebben onderscheiden.
VIP-behandeling
BusinessCom ontving alle deelnemers als VIP bij de ingang van de beurs. Naast het inhoudelijke programma en de mogelijkheid om twintig vendoren te ontmoeten, verzorgde BusinessCom een uitgebreide lunch en een spetterende afterparty bij de BusinessCom Bar. De combinatie van zakelijk en gezellig maakte het event tot een complete ervaring.
Efficiënte formule
Het event-in-event concept bleek een schot in de roos. Resellers konden in één dagdeel het complete BusinessCom Partner Event meemaken en hadden daarnaast voldoende tijd om de rest van de Cloud Expo te verkennen. Deze efficiënte opzet werd door veel deelnemers gewaardeerd als een slimme manier om maximaal te profiteren van hun aanwezigheid in Houten.
Met meer dan 250 bezoekers, een gevarieerd programma en de unieke combinatie met Cloud Expo heeft het BusinessCom Partner Event 2025 laten zien hoe een modern partnerevent eruit kan zien: relevant, efficiënt en inspirerend.