Blijf op de hoogte

Nieuws & Acties

Nieuws & Acties

Spectralink lanceert nieuwe DECT firmware-update

Spectralink lanceert nieuwe DECT firmware-update

Spectralink lanceert nieuwe DECT firmware-update met verbeterde veiligheid en efficiëntie.

Spectralink heeft een nieuwe firmware-update uitgebracht, S Series Version PCS25A-RA 2025, voor zijn DECT-handsets. Deze update brengt belangrijke verbeteringen in de Lone Worker Veiligheidsmodus en energiebeheer, waardoor naleving en gebruikservaring verder worden geoptimaliseerd.

Betere Lone Worker Veiligheid – Conformiteit met BGR-139
Voorheen kregen gebruikers geen duidelijke waarschuwing wanneer hun handset de verbinding met de IP-DECT Server verloor. Met deze update introduceert Spectralink zowel visuele als audio-waarschuwingen. De handset knippert nu met een rode LED, toont een waarschuwingsbericht en geeft een geluidsalarm totdat de verbinding is hersteld of handmatig wordt bevestigd. Deze verbetering geldt ook voor de reeds geïnstalleerde 7642-handsets, waardoor ze voldoen aan de nieuwste BGR-139 Duitse certificering.

Verbeterde Veiligheid met BLE iBeacon Interoperabiliteit
Voor een nog betere veiligheid is ondersteuning toegevoegd voor iBeacon-detectie (van derden) bij het indrukken van de alarmknop. De S35- en S37-handsets slaan een lijst op van de sterkste iBeacon-signalen en versturen de laatst bekende sterkste iBeacon-ID bij alarmactivering. Deze gegevens worden doorgestuurd via de IP-DECT Server XML-RPC API naar het Spectralink Mobile Application Partner (MAP)-platform, wat zorgt voor een snellere en nauwkeurigere noodrespons.

Verlengde Batterijduur met Backlight-aanpassingen
Om het energieverbruik te optimaliseren, heeft Spectralink de standaard backlight-displayvertraging aangepast van niveau 8 (30 seconden) naar niveau 5 (7 seconden). Dit verlengt de gespreks- en standby-tijd aanzienlijk. De wijziging wordt doorgevoerd na een fabrieksreset (99940), maar gebruikers met een kortere batterijduur kunnen deze instelling handmatig aanpassen via Handset Menu: Instellingen > Handset > Backlight > Vertraging.

Software Assurance Vereist
Gebruikers hebben een geldige softwareverzekering nodig om toegang te krijgen tot deze update.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met je accountmanager of onze website bezoeken.


Meer weten?

Stel uw vraag via de button of bel naar +31 413 72 42 00