Behaal tijdwinst en bespaar geld! Om dit te bereiken bieden wij u een aantal oplossingen om het verkoopproces te versnellen en het administratieve proces te automatiseren.
Voordat u de order heeft, wilt u natuurlijk zoveel mogelijk informatie direct beschikbaar hebben.
Door het automatisch inlezen van product-, prijs- en voorraadinformatie in uw eigen CRM / EPR pakket worden de werkzaamheden rondom artikelbeheer sterk beperkt. Tevens heeft u altijd de juiste voorraad inzichtelijk en kunt u uw klant zonder extra handelingen vanuit uw eigen systeem aangeven of iets op voorraad is en indien het niet op voorraad is, wat de te verwachten levertijd is. Wij versturen zonder meerkosten de zending volledig anoniem naar uw klant.
U heeft de order en nu wilt u natuurlijk zo efficient mogelijk leveren
Wij bieden de mogelijkheid om het het hele proces van order tot factuur te automatiseren. Hiermee bespaart u tijd doordat u automatisch vanuit uw eigen CRM / ERP systeem een order plaatst. Vervolgens krijgt u volledig automatisch onze pakbon met serienummers en track & trace informatie beschikbaar en ook de factuur zodat deze alleen nog geaccordeerd hoeft te worden. Hiermee heeft u ook direct de mogelijkheid om uw klanten geautomatiseerd te laten weten dat er een pakket onderweg is en wat de track & trace link is.
Met welke CRM / ERP pakketten kan dit?
In principe kan dit met diverse systemen omdat wij samenwerken met partners zoals 2BA en Onetrail. Enkele voorbeelden zijn Syntess, SAP, Microsoft Dynamics en Exact. Omdat er met standaarden wordt gewerkt als json, xml, icm, etc. is er altijd een koppeling te realiseren. Heeft u interesse in een koppeling neem dan contact op met uw BusinessCom partnermanager.
Nog niet gekoppeld maar toch de informatie hebben?
Dat kan door gebruik te maken van onze webshop. Hier heeft u 24x7 toegang tot al uw prijzen, artikelinformatie, orderstatus et cetera.
Geen toegang? hier vraagt u een wachtwoord aan.